2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

Naminis majonezas

   Vakar nusprendžiau, kad jau būtų pats laikas man naminį majonezą pasidaryti pačiai. Na, aš kaip visada, subręstu panašiai per metus-du... :D


Reikia:

1 kiaušinio trynio
1a.š. garstyčių
1v.š. citrinos sulčių
150ml aliejaus
druskos
šviežiai maltų pipirų

   Taigi, susiradau visus produktus ir pradėjau... Tiesa, visi produktai turi būti vienodos temperatūros.
   Į dubenį įdedame trynį, garstyčias ir citrinos sultis. Viską gerai išmaišome. Tada po labai truputį truputį pilame aliejų ir visada maišome. Supylus visą aliejų gaunasi normali majonezinė masė :D. Tada pilame druską ir pipirus pagal skonį ir vėl gerai išplakame :). Štai ir viskas :) Skanaus!

   Kadangi vakar buvo pirmas eksperimentas, tai vietoj citrinos dėjau laimo sulčių šaukštą ir naudojau 100ml rafinuoto saulėgrąžų aliejaus ir 50ml nerafinuoto pirmo spaudimo alyvuogių aliejaus. Nuo laimo sulčių man buvo per rūgštu, o nuo nerafinuoto pirmo spaudimo alyvuogių aliejaus jautėsi kartumas. Todėl šiandien jau dariau taip, kaip parašiau :).

   Savaitei praėjus darau patobulinimą :D. Praeitas majonezas gavosi labai tirštas. Todėl pačioj gaminimo pradžioj dar įpyliau šalto virinto vandens šaukštą. Ir majonezas gavosi normalios konsistencijos :)
 
   Dar papildymas :D
   Vietoj citrinos sulčių įpyliau 2 šaukštelius vyno acto ( (balto vyno, nes raudonas vyno actas savotišką prieskonį priduoda), nes man jo buteliukas labiau patiko negu ryžių :D). Man, ir vyrui savaime suprantama, toks variantas  - labiau patiko :).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ieškoti šiame dienoraštyje