2012 m. spalio 26 d., penktadienis

Keksiukai su "Karvutėmis"

   ...vakar vakare mąsčiau, kad kepsiu šiandien pyragą. Bais jau kažko skanaus norėjau... O šiandien ryte atsidarau savo kompą - ir prieš akis išlenda keksiukai! Paskaitinėjau receptuką, žiūriu, kad praktiškai visko turiu... Svarbiausia, kad "Karvučių" yra! :D Užmigdžiau mažąjį ir ėmiausi darbo :)

Reikia:

3 kiaušiniai
120g cukraus
60 g sviesto
2 šaukštai natūralaus jogurto
6 šaukštai pieno
1,5 šaukštelio kepimo miltelių
300g miltų
2 prinokusios kriaušės
6 saldainiai „Karvutė"

   Kiaušinius išplakame su cukrumi, tada įdedame sviesto, vėl išplakame. Dedame jogurtą (aš dėjau grietinę, nes jogurto mano šaldytuve nebuvo), pieną - vėl viską išmaišome. Sumaišome kepimo miltelius su miltais ir viską gerai išmaišome.

   Įdedame į formeles tešlą ir į ją įsodiname gabalėliais supjaustytus saldainius ir kriaušes (aš dėjau obuolius, nes kriaušių pas mane taip pat nebuvo... :D).

   Kepame 25-30min įkaitintoje iki 180'C orkaitėje.

   Purūs, skanūs ir greitai paruošiami keksiukai!


   Pagal receptą turėjo išeiti 12 keksiukų, bet man gavosi 18 :D

Ačiū http://paprastosmamosdienorastis.blogspot.com !

Papildymas :D
   Na va, nepraėjo beveik ir du metai, ir vakar aš juos kepiau antrą kartą :D Dabar kepiau su kriaušėmis. Ir miltų tikrai užtenka 250g. Nes, jei pometis manęs neapgauna, prieš porą metų jie man kietoki turbūt gavosi, kad daugiau nebekepiau.... :D Bet dabar -jie vieni mano vaikų mėgstamiausi :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ieškoti šiame dienoraštyje