2012 m. spalio 24 d., trečiadienis

Patobulintas obuolių pyragas

   Pernai atradau skanų obuolių pyrago receptą. Tikrai vykęs ir tikrai skanus (Karolio obuolių pyragas). Kai prasidėjo šiemet obuolių sezonas - aš vėl jį išsikepiau. Kai pirmą kartą šią vasarą jį kepiau, tuo metu mes svečiavomės pas mano tėtį. Ir jis davė mintį padaryti jį šiek tiek šlapesnį... Na, kodėl gi nepabandžius?

Reikia:

5 kiaušiniai
2 a.š. kepimo miltelių (arba 1a.š. actu nugesintos sodos)
5 obuoliai
2 st. miltų
0,5 st. aliejaus (galima dėti, galima ne)
1 st. cukraus
cinamono miltukai
cukraus pudra (viršaus pabarstymui, bet nebūtina)

   Išplakame kiaušinius su cukrumi ir kepimo milteliais. Tada pilame aliejų (aš jo nepyliau, nes pamiršau :D). Viską gerai išmaišome ir tada sudedame miltus. Vėl viską išmaišome, kol gaunasi tešla grietinės tirštumo.
   Tada susipjaustome obuolius, apibarstome cinamonu (aš dar ir cukraus įdėjau) ir pamaišome, kad obuoliai visi apsivoliotų cinamonu.
   Imame skardą, išklojame sviestiniu popieriumi (jei skardos danga neprideganti, galima tuo popieriumi ir nekloti...)ir ant jos suverčiame obuolius. Paskirstome tolygiai ir užpilame tešla (bet aš patarčiau išmaišyti tešloje, nes obuoliai lieka ant dugno...). Galime paviršių pabarstyti vaniliniu cukrumi. Galime tą vanilinį cukrų sudėti darant tešlą kartu su cukrumi - na, fantazijai ribų nėra :)
   Dabar šauname į įkaitintą 200'C orkaitę ir kepame 30min.
   Kai iškeps, ištraukus galime pabarstyti cukraus pudra.

   O dabar mano tobulinimas šio pyrago...

Patobulinimas su slyvomis

   Aš prie viso šio receptuko, prie obuolių sukroviau gerą puoduką (330ml) pjaustytų slyvų (skoroplodnos - taip pas mus jas vadina :)) Rezultatas gavosi stulbinamai skanus :)


Patobulinimas su avietėmis

   ...po to pabandžiau su ne ką mažesniu puodeliu aviečių...


   Rezultatais buvau patenkinta, o smaližiai sotūs :)

Patobulinimas su apelsinais

   ...paeksperimentavau su apelsinu (gerai, kad tik su vienu :D, nes nuo jo kažkodėl juntamas šioks toks kartumas. Bet ne tiek - kad neįmanoma būtų valgyt :D Mažasis valgo - vadinasi - skanu :D Valio!!! Vyresnėlė apelsiną iškart išspjovė... :( Lauksim tėčio grįžtančio ... ) ir Spicy mix prieskoniais (sudėtis: cinamonas, kalendra, kardamonas, imbieras, kmynas ir gvazdikėliai)...  Suprantu tik tiek, kad iš šio mix'o man priimtini tik cinamonas ir kmynai :D ) Žodžiu, eksperimentas įdomus. 


:)

P.s.: dar labai skanu idėti kapotą juodo šokolado plytelę... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ieškoti šiame dienoraštyje