2016 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Obuolių pyragas - paprastas, kaip 2 kapeikos

    Prieš savaitę, ar dvi - negaliu tiksliai pasakyt, nes laikas mano gyvenime dingsta greičiau, negu aš to norėčiau, kepiau obuolių pyragą. Obuolių, nes gaila, kai jie maiše pūna, o geri, iš kaimo... Taigi... Kadangi man jau Karolio obuolių pyragas su įvairiom variacijom kaip ir pabodo, prisiminiau, kad kol dar gyvenom barake, kepdavau būtent šį pyragą... Visai buvau jį pamiršus... Priminė e.laikraštyje skelbiama pyrago antraštė... Atsikapsčiau tą pyragą savo užrašuose ir išsikepiau... Apskrudo.... O jau kvepia... Pjaunu - NEIŠKEPĘS!!!!!!!! Va tada ir prisiminiau, kodėl aš jo daugiau nebekepiau, o ieškojau naujų receptų... Per daug obuolių! Jie tokie sultingi, kad iš jų išbėga per daug sulčių, ir pyragas lieka "žalias" nu ar kaip čia kitaip įvardint...
    Vakar kepiau vėl. nes laukiau svečiuosna savo "vyr. vaiko" :D Ir vietoj - 8-10 obuolių dėjau tik gerus kaimiškus 6,5 obuolio. Rezultatas - jau nebėr... :D
   Taigi, rodau...





































   Reikės:

1st. miltų
1st.cukraus
4-5 kiaušiniai
8-10 obuolių (man užtenka 6,5 kaimiškų)

   Iš šių produktų maišome tešlą. Ji turi būti skysta. Ir jokių kepimo miltelių! Skardą patepame sviestu ir pabarstome miltais arba džiūvėsėliais. Sukrauname pjaustytus obuolius, pabarstome cinamonu, ir, jei reikia, cukriuku, užpilame tešla ir kepame 30-40min. 200'C karštumo orkaitėje.
   Paįvairinimui į tešlą galima įmaišyti saldžios kakavos miltelių. Tada pyragas būna šokoladinis :) - vaikai tokį labiau mėgsta :) bet man ir be kakavos laaabai skanus :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ieškoti šiame dienoraštyje