2015 m. sausio 29 d., ketvirtadienis

Begalinis šalikas ir kepurė

   ...Rita užsiminė, kad nusipirko siūlų ir nori mergičkom šalikų primegzti... O aš kaip tik eilinę kepurę vyrui buvau užbaigus ir nežinojau ko čia griebtis. Storų virbalų turėjau, siūlų irgi... Tik dabar įdomu, kurios mergičkos pirmos į mokyklą nueis su nauju šaliku: mano ar jos :D

   Čia mano ligoniukas "šildosi" :D

   Tiek šalikas, tiek kepurė megti paprastai - gera, bloga - kaip sakoma. Šaliko pabaigą su pradžia sujungiau paprastai - adatos pagalba :D O kepurę mezgiau irgi paprastai - kaip kad jau esu aprašiusi apie kepurių mezgimą. Tik tiek, kad akių mažiau dėjau :D
   Ai, tiesa, burbulą gi dar dariau :D Jis daromas paprastai: išsikerpame du vienodus apskritimus, ir iškerpam jų viduriukus apskritai irgi. O tada ilgai ir nuobodžiai vyniojame tas 2 krūvon sudėtas baronkytes siūlu. Kai jau nusprendžiame, kad storio gana, pasiėmę žirkles kerpame viršuje siūlus per pus. Kai įpusėjame siūlų kirpime, tarp apskritimų su adata perveriame siūlą, kad paskui juo galėtumėm surišti visus siūlus, kai pabaigsime kirpti. Viskas. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Ieškoti šiame dienoraštyje