2013 m. rugpjūčio 30 d., penktadienis

Nerta suknelė

   Na štai ir mano "grand planas" :D Jatau, esu savim patenkinta iki negaliu :D Ačiū Loretai ir Erikai, kurios mano minties įgyvendinimui padėjo gerą pagrindą :)


   Štai ir ves' komplekt :D, trūksta tik makiažo ir pėdkelnių :D


   Priekis


   Nugara


   Motyvas

   Pirmiau užgimė mintis. Sėdėdama prie kompo (čia jau buvo gerokai vėlus vakaras, nes sėdėjau prie kompo :D, o tai reiškia, kad vaikai jau miegojo :) ) su taure alaus žiūrinėjau kažką internete... Pamačiau kažkokią suknelę ir užklausiau Loretos, ką ji mano, jeigu aš... Na, ir tada prasidėjo modelių ieškojimas :D. Į pagalbą dar prijungiau Eriką, kuri kažką irgi veikė interneto platybėse... Modeliukų susiradom (kurie buvo patys pačiausi) nedaug, gal kokius max. 5. Visos priėjom vieną išvadą - kad pirmą vietą užima šis modeliukas. Aš jau anksčiau buvau mačiusi šį grožį, bet tada jis man pasirodė paprasčiausiai - misija neįmanoma :D. Tada išsirinkom spalvą (čia mūsų nuomonės truputį išsiskyrė, bet paskutinį tašką padėjau aš - juk man reiks nešiot, ar ne? ;) ) ir musiau dar paplepėjusios nuėjom miegot. Ryte, vis dar to paties azarto apimta, užsisakiau siūlus iš http://www.linonamai.lt/. Kitą dieną aš jau siūlus turėjau.  Ilgai žiūrėjau į tą spalvą.... Ilgokai negalėjau nuspręst: patinka ji man ar ne. Bet nusprendus, kad vis tik ji man - miela ir patinka, siūlus padėjau į šalį, nes norėjau užbaigti tai, ką buvau pradėjus...
   Po Velykų, kai buvau užbaigus nerti vyrui marškinėlius, vėl išsitraukiau siūlus. Radau internete keletą nuorodų į proceso sudėtį ir ėmiausi darbo...





   Visas darbas vyko grubiai 5 mėn. Ilgai? Nemanau. Nes realiai, suknelę nėriau 1,5 mėn. ir tai, laisvu nuo vaikų laiku :D. O pamušalą pasisiuvau per savaitę, taip pat laisvu nuo vaikų laiku :D. Labiausiai naudojausi rusiška nuoroda.
   Po šio iššūkio sau, galiu tik pasakyt, kad jei nori, tai labai daug ir gali :) Telieka tik norėti :). Ir nepamiršti, kad su norais vis tik reikia būti atsargiems ;)
  

7 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Laba diena. Labai gražu te si suknele ir as apie ja svajoju;) noriu sužinoti kokius siūlus butu geriausia pasirinkti. Bučiau dėkinga uz atsakyma;)

      Panaikinti
    2. Sveiki :) Aš naudojau - lininius siūlus. Bet manau galima ir irisinius ir kitokius, kurie plonesni. O iš tikrųjų - kurie labiausiai patinka. Nuo vaikystės mane supo tik lininiai siūlai, tai aš kitokių ir nepripažįstu.

      Panaikinti
  2. Wouuuu !!! Tylu buvo, o vat pasirodei - iš kojų galima griūt. Labai gražu !!!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne ne, kojose privaloma išsilaikyt ;) Ačiū :)

      Panaikinti
    2. Nebūtinai, kai tokie nėriniai prieš akis :)

      Panaikinti

Ieškoti šiame dienoraštyje