2012 m. gruodžio 8 d., šeštadienis

Širdžiai miela :)

   Kas gali būt mieliau už tai, ką dovanoja tavo vaikas??? Nieko.... Ir po šiai dienai kas nors kieno nors specialiai sukurtas/padarytas asmeniškai man/mums - man daug mieliau, nors ir niekutis, negu pirktas... Gal aš iš kito medžio išdrėbta :D. Bet, kai dar buvau jauna ir netekėjus, turėjau tokią viršininkę Aušrą... Ji kažkaip visada pabrėždavo rankų darbą... Ir tikrai, viskas, kas daryta su meile ir specialiai man, man daug brangiau, nei šiaip, kažkas rasto parduotuvėj... Nors! Kartais tai, kas pirkta parduotuvėj, kvepia panašiai, nes buvo specialiai galvota , ieškota ir rasta :)
   ...čia dovana nuo dukrytės :) Pas mus yra siena tokių dalykų :). Galbūt kada nors ir iki jos mano rankos prieis :)


   Puošmena mano virtuvei :)

2 komentarai:

  1. ...nieko nieko, paaugs ir tavoji mergaičiukė, pridarys dar ne tiek mielybių :) ...ir visa tai taip laikina, nes tie vaikai taip greit auga... :)

    AtsakytiPanaikinti

Ieškoti šiame dienoraštyje